مجتمع تجاري زيست خاور مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 28 فروردين 1396
بازدید : 65
نویسنده : rahnama-safar

زيست خاور مشهد از بزرگ ترين ساختمان هاي تجاري و مسكوني شهر مشهد است. اين مجتمع در در17 طبقه، 700 واحد تجاري و مسكوني با ارتفاع 68 متر ساخته شد كه يكي از اولين مجتمع هاي مرتفع مشهد بود. مركز خريد زيست خاور يكي از مهم ترين مراكز خريد مشهد مي باشد كه از ديرباز علاوه بر جايگاهي كه در ميان شهروندان براي خريد دارد، مسافران و زائران حرم مطهر را هم به خود جذب ميكند.

پاساژ زيست خاور مشهد در 4 طبقه تجاري طراحي شده است كه شما مي توانيد انواع پوشاك، كيف و كفش، لوازم تزئيني و خشكبار را در آن تهيه كنيد. طبقات مجتمع تجاري زيست خاور بگونه اي دسته بندي شده است كه تقريبا مي توان براي تهيه هر نوع محصولي به يكي از طبقات آن مراجعه كرد. كارهاي هنري و تزئيناتي در طبقه منهاي يك بيشتر به چشم مي خورد، پوشاك و ديگر محصولات مانند كيف و كفش، كالاي خواب، لباس بچه و … در طبقات همكف و و بالا تر هستند.

آنچه كه در طبقه همكف نظر همه را به خود جلب مي كند فروشگاه هاي عرضه كننده خشكبار هستند. در اين فروشگاه محصولاتي به چشم مي خورد كه هر كسي را به سمت خود مي كشاند. مي توان به زعفران، آجيل، انواع داروهاي گياهي، نبات با طعم هاي مختلف، زرشك، ادويه جات مختلف اشاره كرد. موارد ذكر شده هر كدام مي توانند از بهترين سوغاتي هاي شهر مشهد باشند. از خريد زعفران با بسته بندي هاي زيبا در اين مجموعه فراموش نكنيد.

زيست خاور داراي معماري داخلي منحصر به فرد با تلفيقي زيبا از معماري ايراني و مدرن با سقف ها و گچ بريهاي بي نظير مي باشد. در اين مجتمع بعد از خريد مي توانيد در كافي شاپ و رستوران به استراحت بپردازيد و از يك نوشيدني و غذاي دلچسب لذت ببريد.

 

 

 منبع: سايت راهنماسفر




:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری ایران , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاري زيست خاور مشهد , گردشگري در مشهد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com